3 kwietnia br. w POMADA FASHION OFFICE odbyła się prezentacja polskiej marki odzieżowej MOODO. Na showroomowej przestrzeni zostały zaprezentowane również modele z jej wiosenno-letniej kolekcji.

Oprócz premiery najnowszej kolekcji MOODO, podczas spotkania Katarzyna Makowska z agencji MACO marketing group zaprezentowała również profil, założenia marki oraz przedstawiła główne trendy, jakie dominować będą w najnowszej wiosenno-letniej kolekcji MOODO, która jest multitrendową inspiracją na nadchodzący sezon. Rockowa, pastelowa i neonowa linia kolekcji to prawdziwa wiosenna podróż po trendach. Podczas spotkania kolekcja zyskała dużą przychylność zaproszonych gości i została bardzo pozytywnie oceniona.

Gościem specjalnym spotkania była Honorata Skarbek ,,HONEY” – piosenkarka i wiodąca modowa blogerka, ambasadorka MOODO w minionym jesienno-zimowym sezonie.

Zorganizowane spotkanie wzmocniło i odświeżyło relacje współpracy ze stylistami i dziennikarzami modowymi.

Poniżej fotorelacja ze spotkania 3 kwietnia 2013 r. w FASHION OFFICE POMADA przy ul. Widok 16 w Warszawie.

MOODO to polska marka odzieżowa posiadająca 130 salonów na terenie całego kraju. Oferowane przez nią kolekcje dedykowane są młodym (16-28 lat) i nowoczesnym uczennicom, licealistkom i studentkom ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. Projektanci MOODO tworzą kolekcje z myślą o młodych kobietach otwartych i ciekawych świata, dla których moda to nie tylko wiodące trendy ale również dobra jakość i wygoda użytkowania. Tworzone przez nich projekty mają na celu uatrakcyjniać, wyróżniać i łamać stereotypy codziennego stroju. MOODO to połączenie wiodących trendów z komfortem i przystępną ceną.