Coco Rocha, kanadyjska tancerka i modelka, poszerza swoje imperium. Razem z Paragon Project, zespołem fashionistów z Los Angeles, obwieścili nowe przedsięwzięcie, nazwane Co+Co by Coco Rocha. Modelka poza sukcesami w tańcu osiągnęła bardzo dużo w modelingu, chodząc dla najważniejszych domów mody jak Chanel czy Dior. Wiele razy pozowała do okładek Vogue czy uczestniczyła w kampaniach reklamowych jak H&M. Działała też prężnie w akcjach społecznych przeciwko anoreksji w świecie mody. Teraz Coco została ambasadorką nowej marki i zamierza sprawdzić się w roli projektantki. Wspiera ją w tym mąż, artysta James Conran.

Co+Co by Coco Rocha składa się z 60 propozycji ubrań, inspirowanych różnorodnymi formami architektonicznymi. Kolekcja reprezentuje współczesną modę sportową, ale lekką i świeżą, utrzymaną bardziej w stylu streetwearowym niż trendzie athleisure, czysto sportowym. Ubrania są przystępne cenowo, od 80 do 300 dolarów. Będą dostępne na stronie internetowej Rocha, która nie będzie zwykłym sklepem internetowym, ale platformą propagującą zdrowy styl życia i ruszy w styczniu 2016. Będzie można je także zakupić w USA i sklepach detalicznych na całym świecie.

Przy powstawaniu kolekcji ważne było wykorzystanie dobrych jakościowo materiałów i przemyślanych konstrukcji. Coco Rocha określiła ją słowami „czysta i wyrafinowana”. Modelka wychowała się w świecie mody, ponieważ uczestniczyła w pokazach od 14 roku życia. Poznała z pierwszej ręki, jak powstaje piękne krawiectwo i co sprawia, że kolekcja odnosi sukces. „Myślę, że jeśli chodzi o ubrania streetwearowe w sportowym stylu, to albo są one tanie i źle wykonane, albo absurdalnie drogie i poza zasięgiem zwykłych kobiet”.

Coco Rocha chce być poważnie traktowana w nowej roli jako projektantka. Walczy jednocześnie ze stereotypem modelki, która jest sprowadzona wyłącznie do roli „wieszaka na ubrania”. Coco dzięki swoim fanom w mediach społecznościowych, a jest ich ponad 2 miliony na Instagramie i Twitterze, ma zapewnionych klientów nowej kolekcji Co+Co by Coco Rocha, która wchodzi na rynek pod koniec stycznia 2016.