Główna bohaterka serialu Seksu w Wielkim Mieście, Carrie Bradshaw po prostu nie mogła przejść obok sklepu nie kupując sobie kilku par butów Jimmy Choo. Ona, jak i Madonna uważają, że są one dużo lepsze od mężczyzn. Butyznane głownie z bardzo wysokiej szpilki, erotyzmu oraz z oryginalnych wzorów. Projektanci pracujący w Jimmu Choo dbają o każdy szczegół, wyznając zasadę, że diabeł tkwi w szczegółach. W Polsce dotychczas kobiety nie miały okazji ich do tej pory zakupić.

Jednak już 14 listopada ma się to zmienić, bowiem brytyjska marka zaprojektowała buty, torebki oraz różnego rodzaju akcesoria na sezon jesienno – zimowy 2009/2010 dla H&M.
Jednak dopiero teraz pojawiły się zdjęcia reklamowe i film z pokazem kolekcji Jimmy Choo dla Szweckiej marki. Hitem będzie również czarna torebka z diamentami i z gwiazdką w stylu rock-chic, oraz jasnoróżowa torebka z tworzywa sztucznego, przypominająca pudełko.
Możemy już zobaczyć co ciekawego będzie w sklepach. Na pewno fanki Jimmiego Choo zapisują, które buty im się najbardziej podobają. Bowiem zapewne również w tym sezonie, jak to było z innymi projektantami kobiety na całym świecie ustawiały się w kilkugodzinnych kolejkach przed sklepami H&M, aby móc sobie coś kupić. Ubrania, buty czy dodatki znanych projektantów rozchodzą się nadzwyczaj szybko. Już często po 10 minutach nic nie ma.

Po raz pierwszy możemy się przekonać czy buty Jimmy Choo rzeczywiście są fajne, czy tylko to dobry PR?
Jak Wam się podobają buty na zdjęciach i na filmiku? Która para według Was jest najfajniejsza?