Za nami kolejna edycja bilioneurobab. Ten cykl imprez od dawna przyciąga liczne grono odwiedzających – zarówno stałych gości, nie opuszczających żadnej edycji, jak i nowych klientów, którzy dopiero odkryli te wyjątkowe wydarzenia modowe.
Kolekcje oferowane podczas imprezy jesiennej 6 października mogły zadowolić nawet najbardziej wybrednych poszukiwaczy oryginalnych ubrań i akcesoriów.
Dużym powodzeniem cieszyły się m.in. kolekcje Marjet Collection, ECHO, Famy, czy Wołczyńskiej & Sobiczewskiej.
Panowie docenili zwłaszcza kolekcję O’Neill, oferowaną w wyjątkowo atrakcyjnych cenach oraz ciekawe fasony jeansów Tough.
Dla tych, którzy na beb poszukują głównie interesujących dodatków do swojej garderoby czekała bogata i różnorodna oferta: kolekcje biżuterii (m.in. Kariny Królak, Goshico, Punkt, Paulina Plizga, Motiv-Art), butów (Fly London, Paolo Parma, Solo Femme), pasków (Culture, Atelier Olga Jarocka, Sabotage), torebek (Studio Art. Deco, Adax, Ania Drabczyńska, Kamińska, Rebel) czy okularów w najmodniejszych fasonach
(Luxury Sunglasses: Just Cavalli, G.F. Ferre, Exte, Missoni, Blumarine, Trussardi, G.Armani, K.Cole)
Osoby zmęczone zakupami mogły odzyskać siły korzystająć z oferowanych przez Instytut Odnowa foteli do masażu, czy tlenoterapii. Zainteresowanie wzbudzały również oferowane przez Instytut Odnowa profesjonalne kosmetyki do włosów, a także kosmetyki do pielęgnacji ciała marki Mary Kay.
Zaś o spragnionych gości zadbali: Coca-Cola Light, Freeq oraz Danone Activia.