kobiety, które kochają ciuchowe zakupy, ale są i takie, które odstrasza perspektywa wędrówek od sklepu do sklepu i wielokrotne rozbieranie się i ubieranie w ciasnych boksach, by przymierzyć wybrane bluzki, sukienki, spodnie itd. Jednym i drugim spodoba się nowa zakupowa pomoc – wirtualna przymierzalnia GLAMSTORM (www.glamstorm.com).

GLAMSTORM to nie tylko doskonały sposób na przygotowanie się do zakupów w „realu” ‒ na ekranie komputera, w jednym miejscu i bez konieczności wychodzenia z domu można wypróbować ubrania polskich i światowych marek z najnowszych kolekcji. Dzięki wirtualnej przymierzalni panie mogą także wypracować swój indywidualny styl i bez ograniczeń bawić się tworzeniem stylizacji. Już niedługo będą też mogły „przymierzać” fryzury i makijaże, a także sprawdzić, czy „do twarzy” im w stylizacjach wzorowanych na wizerunku gwiazd.

Wkrótce w GLAMSTORM w oparciu o zdjęcie twarzy i podane wymiary ciała, użytkowniczki będą mogły stworzyć swój wirtualny model, dzięki czemu przymierzanie na ekranie komputera będzie jeszcze bliższe rzeczywistości.

GLAMSTORM pomoże również tym paniom, które chciałyby jeszcze lepiej dopasować stroje do swojego typu urody – serwis podpowie im, jaki mają typ sylwetki, jaki typ kolorystyczny reprezentują i zgodnie z nimi wskaże najlepsze fasony i kolory. Usługa analizy kolorystycznej i typu sylwetki pojawi się w sezonie jesień / zima 2012 roku.

Wirtualna przymierzalnia GLAMSTORM wystartowała w wersji beta (testowej) pod koniec sierpnia 2012 r. Można w niej przymierzać ubrania ponad 50 marek, m.in. Dorothy Perkins, Kappahl, H&M, Tophshop, Vero Moda, Next, Stefanel, Vagabond. Oferta będzie stale poszerzana o nowe marki i najnowsze kolekcje.

Stałe użytkowniczki GLAMSTORM będą mogły korzystać z programów rabatowych i wygrywać nagrody w specjalnie dla nich przygotowanych konkursach.

Rejestracja i korzystanie z serwisu jest bezpłatne. Serwis dostępny jest w językach polskim i  angielskim.