Marka ALDO ujawniła szczegóły swojej najnowszej globalnej kampanii marketingowej pod hasłem GIVE ME ALDO. Kampania, w której udział biorą najgorętsze nazwiska modelingu, stanowić będzie odsłonę wizualną marki. Podstawowym celem kampanii jest przede wszystkim zobrazowanie bieżących trendów sezonu.

Nowa kampania ALDO odsłania śmielsze niż dotychczas oblicze marki, a to za sprawą prowokacyjnego wizerunku. Wykreował go fotograf Terry Richardson oraz zachwycająca ekipa modelek i modeli, w której znaleźli się Ming Xi, Lily Donaldson, Jourdan Dunn, Anais Pouliot, Jessica Stam, Florian Van Bael oraz Mathias Lauridsen.

„W tym sezonie stawiamy na to, co podstawowe i minimalistyczne. Chcieliśmy, aby nasze produkty mówiły same za siebie, tak więc to one znalazły się na pierwszym planie tej kampanii. Czyste, białe tła, stylizacje utrzymane w odcieniach czerni, modelki i modele zdający unosić się w powietrzu oraz piękny produkt dumnie wybijający się na pierwszy plan – takie było nasze założenie. Ten bezpardonowy minimalizm niesie ze sobą szczery, prosty przekaz stawiający na zabawę i pewność siebie” – wyjaśnia Douglas Bensadoun, Dyrektor Kreatywny i Zastępca Prezesa Działu Marketingu ALDO.
„Nasza najnowsza kolekcja jest bardzo zróżnicowana, co odzwierciedla ta kampania. Niezależnie od tego, jaki jest Twój ukochany styl – metal, punk, glam – GIVE ME ALDO z pewnością do Ciebie przemówi” – dodaje Bensadoun.

Autor: Tina