Modelka i córka znanego rockmana podjęła wyzwanie Mulberry i wspólnie z marką zaprojektowała „idealną” kurtkę skórzaną. Strategia marki, jak widać na opisywanym przykładzie, nie zmieniła się. W dalszym ciągu IT Girl projektują wybrane ubrania lub dedykowana jest im określona część kolekcji.

W 2014 roku byliśmy świadkami współpracy Mulberry z inną supermodelką. Cara Delevingne zaprojektowała serię torebek inspirowanych jej tatuażami. Obecnie marka uruchomiła kolekcję kapsułkową, która jest efektem współpracy zespołu projektowego i Georgii May Jagger. 23-letnia modelka zrealizowała swoje marzenie o idealnej skórzanej kurtce. Projekt ma wydłużone linie, wygodne rękawy, nieodzowne zamki błyskawiczne i śliczne kolorowe podszewki. Georgia inspirowała się wzorami starych kurtek motocyklowych. W kolekcji znajdziemy oprócz tego jedwabne szale i małe torebeczki na łańcuszku.

Mulberry wprowadzi na rynek modele kurtek w niższych cenach, żeby przyciągnąć młodszą klientelę, ale także nagrodzić lojalnych fanów. Kurtka będzie kosztowała 1 590 dolarów, a jak zapewnia marka, 630 dolarów zostanie w kieszeni kupujących. Kolekcja poza luksusowymi sklepami, trafi również do sprzedaży internetowej. Biorąc pod uwagę grono przyjaciół młodej Jagger, to kurtki szybko staną się modne. Sądzę, że podczas najbliższych fashion weeków kurtka Mulberry znajdzie się w zestawie niejednej modnej dziewczyny.