Polskie dzieci wyglądają coraz lepiej. Wszystko dzięki sieciówkom jak Zara, które czerpią inspiracje z wybiegów najlepszych projektantów. W dalszym ciągu na rodzimym rynku brakuje jednak segmentu ubrań premium, w których lubują się dzieci szejków i rosyjskich oligarchów.

Esencją tego stylu jest marka Baby Dior, która jest niczym innym niż propozycją domu mody Dior dla najmłodszych.

Nowa kolekcja Baby Dior na sezon wiosna / lato 2014 jest niezwykle klasyczna i zachowawcza. To młoda dla współczesnych księżniczek i książąt, którzy przywileje zamienili na wypełnione portfele swoich rodziców.

Znajdziemy tu modne motywy kwiatów, ciepłe, pastelowe kolory i wszechobecny róż.

Kwiaty, które miały inspirować autorów kolekcji to maki, storczyki i słoneczniki. Ultradroga klasyka dla wielbicieli segmentu marek premium. Czy marka zdecyduje się na otwarcie butiku w Polsce ?