Przemysł mody w ostatnich czasach stał się coraz bardziej zaawansowany w poruszaniu się po cyberprzestrzeni. Firmy Burberry czy Louis Vuitton nadają na żywo swoje pokazy przez blogi Bryan Boy czy Andy Torres z Style Scrapbook, zaś sami blogerzy zasiadają w pierwszych rzędach podczas fashion week. Ich wpływ sprawił, że świat mody jest  zabawniejszy i bardziej odporny na krytykę. Wiele firm od razu załapało ten trend i zrozumiało, że  obecność w Internecie jest konieczna, by zaistnieć wśród ludzi.

Sklep internetowy Coveteur podczas powrotu do biznesu zdecydował się na bardzo kontrowersyjne posunięcie. Firma przedstawiła ikony świata mody w dziecięcym wydaniu. Rezultat okazał się zabawny. Mały Tomy Ton ze swoim plastikowym aparatem robi zdjęcia zadziornej mini Anie Dello Russo i stylowej mini Rachel Zoe. 5-letni Bryan Boy, Susie Bubble i Meandra z Man Repeller ścigają się w Twittowaniu i blogowaniu na zabawkowych telefonach. A mini Karl Lagerfeld opowiada paparazzi o swoim pupilku.

Młodsze wersje ikon świata mody, sprawiły, że bloggerzy oszaleli na punkcie ich słodkości, a magazyny rozpisują się o odważnej parodii modowych imprez.
A wam, jak się podobają mini wersje gwiazd ?

Autor: Tina N.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jF_D7p_Upqk