W czasie kryzysu każdy próbuje urozmaić swoją ofertę. H&M od lat przyciąga nowych klientów kolekcjami, które zostały zaprojektowane przez wielkich kreatorów mody. Dzięki rozsądnym cenom kobiety na całym świecie mogły się ubrać w ciuchy od takich projektantów jak Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Viktor & Rolf, Roberto Cavalii, Comme des Garçons czy Matthew Williamson.
Mango postanowiło pójść w ślady szwedzkiego domu mody. Moises de la Renta, adoptowany syn mistrza Oscara de la Renty zaprojektował kolekcję dla hiszpańskiej sieciówki. 25 letni projektant stworzył kilka bardzo ciekawych t-shirtów.
"Moja inspiracja na tę kolekcję to tradycyjny romantyzm - od uroczych patchworków z letnimi kwiatami po ciemne, nieco ponure kolory, ale także róż, i fiolet. To będą graficzne iluzje" - opowiada Moises de la Renta.
Jego linia składa się ze sporej ilości falbanek, kokardek, perełek oraz łańcuszków. T-shirty ciężko zrobić aby zachwycały swym wyglądem, ale Moises de la Renta naprawdę się postarał.
Kolekcja w sklepach Mango już od marca. T-shirty będą kosztować od 75 - 120 złotych.