Karl Lagerfeld jak typowa kobieta nie może przestać myśleć o jedzeniu. Najpierw kilka miesięcy temu wypuścił nowe reklamy namawiające do odchudzania. Na plakacie jest przedstawiony hamburger, frytki oraz napój w opakowaniach z logo Chanel, wszystko w konwencji czarno-białej. Pod bułką widnieje napis „Fashion the healthiest motivation for losing weight”, czyli w wolnym tłumaczeniu “Moda najzdrowszym sposobem aby stracić zbędne kilogramy”.

Teraz pod marką Chanel zaprojektował torebki, które wyglądają jak pudełka, w których dostajemy chińszczyznę na wynos. Na torebce widnieje napis “Take Away”. Oczywiście nie jest ona do transportowania jedzenia, tylko drogich drobiazgów, jak telefon komórkowy czy szminki. Karl Lagerfeld w serii Chanel Shanghai inspirowanymi Chinami stworzył kilka modowych produktów, od kolczyków po unowocześnione, klasyczne, czarne, pikowane kopertówki z łańcuchem.
Chanel Shanghai będzie miała swoją premierę w Universal Exhibition w Szanghaju. Swój debiut będzie miał w maju tego roku. Jeżeli podoba Ci się skórzana torebka Take Away ustaw się już w kolejce, bowiem wszystko jest w wersji limitowanej.
Widać, że Karl Lagerfeld to wspaniały biznesmen. Największymi mocarstwami oprócz USA są oczywiście Chiny i Rojsa. Na zeszły sezon inspirował się matrioszkami, czyli jednym z najpopularniejszych symbolów Rosji. Chanel wykorzystał matrioszkę do stworzenia z jej torebki. Czarna zaokrąglona lalka z logo Chanel zrobi prawdziwą furorę.

Jak Wam się podoba taki “chiński” Chanel? Czy wolicie wersję rosyjską?