Chanel to synonim klasycznej elegancji. To również esencja wyrafinowania i dobrego smaku. Marka postanowiła nieco odświeżyć swój wizerunek prowokującą kampanią, która promuje kolekcję wiosna lato 2014.

Kampania prezentuje grzeczne dziewczęta, które przeistaczają się w prowokacyjne wampy.

Ubrania są przeznaczone dla dość młodego targetu. To zaskakujące. Chanel nie słynął wcześniej z kolekcji dla młodzieży. Znajdziemy tu sporo neonowych motywów, wszechobecny jest róż, a projektanci marki sięgnęli po charakterystyczne dla młodszej generacji fanów mody, wręcz miejskie topy czy szorty.

Chanel w swojej kolekcji rekomenduje ponad gabarytowe dodatki i kontrowersyjne, wyraziste stylizacje fryzur.

Czy Chanel chce być nie tylko ikoną klasycznej mody, ale również kreatorem trendów dla młodych i zbuntowanych mieszczuchów ?

Karl Lagerfeld poszukuje nowej tożsamości dla marki. Co ciekawe, kontrowersyjny kierunek nie pozostaje w sprzeczności ze swoistym dla Chanel wyrafinowaniem i najwyższą jakością projektów i materiałów. Kolekcja, która w pełni zasłużyła na rekomendację trendz.pl