Charakterystyczne biało – czerwono – granatowe logo, klasyczne wzory,

hołdowanie wygodzie zaklętej w niewymuszonej elegancji. Twórca kilkunastu

linii odzieżowych. Podobno w wieku 25 lat odmówił asystowania m.in.

Calvinowi Kleinowi majac w głowie pomysły i plany, które miały rynek mody

odwrócić do góry nogami .

 

Obecnie Tommy Hilfiger oprócz projektowania i produkcji ubrań, ma także

własną linie perfum, zarabiając ponad 14mld dolarów rocznie, stworzył jedna

z najbardziej znanych marek na świecie.

 

Sam projektant podsumowuje swoja prace i pasje takimi słowami:

"Ważne, że moje logo mówi klientom, kim jestem. A ja jestem za jakością,

dobrym detalem, witalnością, energią, zabawą, kolorem, słynnym amerykańskim

duchem, statusem, stylem.

To porusza także klientów, którzy żyją sportem, polityką, muzyką, rozrywką

i kulturą pop.

Moje ciuchy to element luzu, który dodają do swego życia."

 

W 2010 roku w kolekcji jesieńzima, jak zwykle u Hilfigera

dominowały jego flagowe kolory: czerwień i granat. Projektant dołączył do

kolekcji także beże i szarości - absolutne hity tej jesieni i zimy. Dużo

dzianiny, asymetryczne kroje, rozkloszowane, długie spódnice i wysokie

kozaki. Klasyczne i wygodne, czyli to co wszyscy w modzie kochamy -

oryginalność a zarazem ulubiona prostota.

 

Jeżeli mielibyście ochotę w swojej szafie mieć cudo od Tommy’ego odwiedźcie

sklep www.fashionboutique.pl

lub podejmijcie wyzwanie i weźcie

udział w nowym konkursie pod patronatem Trendz.pl gdzie do wygrania bon o

wartości 300zl na zakupy właśnie w FashionBoutique.pl

FashionBoutique.pl jest firmą rodzinną z wieloletnią tradycją w branży odzieżowej, która od 2010 postanowiła poszerzyć swoją ofertę o sprzedaż internetową. Już od wiosny 2011 w sklepie pojawią się obok Tommy Hilfiger kolejne znane marki: Hunter oraz Lacoste!