Torebki Louis Vuitton stały się obciachowym dodatkiem. Ich czar i magia skończyły się gdy marka stała się zbyt masowa. Torebki LV nosili wszyscy, którzy pragnęli podkreślić związek ze światem mody. Skończyło się tak, że każda dziewczyna na dyskotece posiadała podróbkę, a każda celebrity oryginał. Całość stała się kiczowata i nie do zniesienia.

Najnowszy produkt stworzony przez Marca Jacobsa daje szansę na przełamanie negatywnej tendencji dla firmy Louis Vuitton. Torebki które stworzył Marc Jacobs zostały nazwane „Monogram Jokes”. Tworzą one błyskotliwą, choć nie błyszczącą i całkiem oryginalną odpowiedź na wcześniejsze produkty LV.

O ile forma torebek jest poprawna, o tyle teksty, które znalazły się na nich należy jak najszybciej wyeliminować. Czytamy tu m.in.: „Za każdym razem, gdy spotykam dziewczynę, która potrafi gotować jak moja mama ...wygląda jak mój tata” czy „Moja żona po przyjściu od kosmetyczki przyniosła słoik z błotem. Przez dwa dni wyglądała pięknie, później błoto się zmyło”

Jak widać, teksty są żenujące i na siłę. Wyraźcie swoją opinię na ich temat. Zapraszamy do przesyłania propozycji tekstów, które mogłyby zdobić torebki LV na adres: trendz@trendz.pl