Świat zmienia się w nieprzewidywalnym kierunku. Produkty dotąd kojarzone z naturą są coraz bardziej skażone chemią, a kojarzone dotychczas z chemią i niezdrowym jedzeniem Fast Foody stawiają na ekologię. To rzecz jasna rzeczywistość, którą kreuje marketing. Rynek reklamy sprzedaje nam marzenia, które nie są adekwatne do rzeczywistości.

Najnowsze billboardy promujące markę McDonalds wykonano z sałaty. Tak, nie mylimy się - z najprawdziwszej sałaty. Celem jest promocja rzekomo zdrowej żywności, którą zdaniem autorów kampanii znajdziemy w McDonalds.

W Wielkiej Brytanii koncern zmienia identyfikację wizualną na zielono-żółtą. Tak, aby kojarzyć się z ekologią i naturą. W tym czasie natura z pomocą człowieka zaskakuje nas czarnymi arbuzami. Czy znajdą się klienci skłonni zapłacić za oryginalny owoc 14 tysięcy PLN? Świat coraz bardziej przypomina czeski film...