3 zestawy marki GAP trafiają do zwycięzców, którymi w konkursie Sephora oraz Trendz.pl zostali:

- Martyna Nikiel (z dodatkowym prezentem – niespodzianką)

- Damian Waśniak

- Elżbieta Nowak

Sephora zrobiła niespodziankę i przekazała dodatkowy prezent dla zwycięzcy w konkursie – dużą paletę do makijażu
Serdecznie Gratulujemy.

Odpowiedź na pytanie konkursowe: Jaki jest adres www pierwszego profesjonalnego bloga poświęconego sztuce makijażu założonego przez Sephora? – brzmi: http://blogmakijaz.pl/

„Make up w wielkim mieście” to pierwszy polski profesjonalny videoblog założony przez Sephora poświęcony makijażowi, który jest dostępny 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Jego celem jest pokazanie, że makijaż to świetny sposób na wyrażanie siebie. Prowadzą go najlepsze wizażystki Sephora na co dzień pracujące w perfumeriach sieci w całej Polsce (w tym Mistrzynie Makijażu Sephora – Ania Galińska i Olga Sękowska), które w krótkich filmikach uczą kobiety jak się malować, pokazują dokładnie, krok po kroku, jak w praktyce stosować najnowsze trendy, jak dostosować makijaż do swojej urody, jak wydobyć atuty i zakamuflować niedoskonałości. Pokazują także sztuczki i produkty stosowane przez profesjonalistów podczas sesji i pokazów mody. Serwis zyskał ogromną popularność - od chwili powstania zanotował 5 milionów odsłon, a prawie pół miliona Polek skorzystało z wirtualnych lekcji makijażu. Poza internetem z porad blogerek można skorzystać na co dzień w perfumeriach Sephora. Cyklicznie spotykają się one także z kobietami na imprezach „Make up w wielkim mieście”, podczas których udzielają indywidualnych lekcji i porad.

treść konkursu:

Sephora oraz Trendz.pl ogłaszają konkurs

Nagrodami w konkursie są 3 zestawy marki GAP, w skład których wchodzą:
Woda toaletowa i balsam do ciała STAY o zapachu kwiatowo-leśnym – świeży, promienny i naturalny zapach dla pewnych siebie kobiet

Warunki konkursu:

1. wejdź na www.facebook.com/sephora i prześlij nam odpowiedź na pytanie: Jaki jest adres www pierwszego profesjonalnego bloga poświęconego sztuce makijażu założonego przez Sephora?


2. odpowiedź prześlij na: sylwia@trendz.pl

3. polub: www.facebook.com/sephora

4. polub: www.facebook.com/portaltrendz w celu weryfikacji polub również post z konkursem na naszym funpage

Pamiętajcie – kliknięcia „lubię to" będą weryfikowane

5. wymyśl hasło reklamujące blog firmy Sephora

Zwycięzcę wyłoni głosowanie Jurorów

Na odpowiedzi czekamy do 31 sierpnia 2012 roku do godz. 12:00

POWODZENIA !!!