Czy jedząc kurczaki w KFC zastanawialiście się czy są to rzeczywiście kurczaki? A może to jakieś zmutowane stworki? A może myśleliście o tym w jaki sposób te stworzenia są pozbawiane życia?

Scott Corbett stworzył 3 reklamy na zamówienie PETA. Ich nazwy to Torture Camp (obóz tortur), Crack House (dom dla ćpunów) oraz Fried (czyli smażone). Kampania organizacji PETA prezentuje sposób w jaki traktowane są kurczaki przed ich zamordowaniem. Słynna organizacja broniąca praw zwierząt planowała emisje spotów w telewizji FOX Channel za sumę 4.2 miliona dolarów. Koncern telewizyjny najwyraźniej wystraszył się konsekwencji ze strony KFC i odmówił.

Reklamy w niezwykle sugestywny sposób nawiązują do realnego świata. Zgodnie z przekazem tych kampanii kurczakom podaje się przed śmiercią narkotyki, które powodują, że smak ich mięsa jest lepszy. Czy dołączacie do grona tych, którzy już nigdy nie odwiedzą okrutnej sieci Fast Foodów?