Udział Julii Roberts w kampanii Givenchy to prawdziwe wydarzenie. Aktorka zdecydowała się wystąpić na zdjęciach promujących kolekcję wiosna lato 2015 marki. Riccardo Tisci zdążył nas już przyzwyczaić do znanych twarzy Givenchy. Wśród nich znajdziemy chociażby takie postaci jak Marina Abramovic, Erykah Badu i francuska aktorka Isabelle Huppert. Teraz nieodstępna Julia Roberts będzie reklamować markę, a że rzadko pojawia się w kamapanich, to spory sukces Tisci, że udało mu się ją nakłonić do współpracy. Ikona Hollywood może okazać się strzałem w dziesiątkę w strategii promocyjnej Givenchy.

Aktorka do tej pory reprezentowała takie marki jak Calzedonia, Lancome czy Lavazza, a jej udział w każdej z nich był wyjątkowy i ekskluzywny. Julia Roberts nie jest celebrytką, znaną z Internetu i portali społecznościowych, a mimo wszystko wciąż wzbudza zainteresowanie i sympatię dużego grona ludzi. Zdaniem Tisci, Julia jest ucieleśnieniem kobiecości, ponadczasowego piękna i ideałem klientki Givenchy. Jest piękna, inteligentna, zabawna i prawdziwa. Francuski dom mody czuje się nobilitowany i wyróżniony udziałem Julii Roberts w kampanii reklamowej.

Na zdjęciach aktorka prezentuje męską stylizację, którą przygotowała Katy England. Zdjęcia wykonał znany duet fotografów Mert Alas i Marcus Piggott. Za fryzurę odpowiedzialny był Serge Normant, a za makijaż Genevieve Herr.