Na naszym rynku istnieją specjalne mechanizmy i przedsiębiorstwa, które zajmują się tworzeniem idoli. Tworzy się je w taki sposób by następnie móc sprzedać setki produktów, gadżetów i innych pochodnych wizerunku idola. Bohaterowie programu „You can dance” stali się idolem zbiorowym. Ich determinacja, zacięta walka o stypendium w znanej szkole tańca na Broadway’u to czynniki, które młodą widownię przyciągają najbardziej. Moda na taniec na pewno pomogła – program bije bowiem rekordy popularności. Nastoletni widzowie programu w pełni utożsamiają się z ich rówieśnikami tańczącymi w programie. Co więcej, coraz częściej na ulicy możemy zauważyć osoby ubrane na modłę programu. Mówi się już o stylu You can dance. To "street fashion", czyli stroje do "street dance", hip-hopu, klasyki, czy jazzu. Nic innego jak mieszanka kolorów, nowoczesności ale też styli z poprzednich dekad: panka, hipisa, sportowca. Wszystko to złożone w całość tworzy ciekawą mieszankę. Styl You can dance często objawia się też jedną podwiniętą nogawką, getrami, gumkami, bransoletami i masą rzeczy ponakładanych na siebie ubrań. Celem jest bycie jak najszybciej zauważonym i zapisanie się w pamięci. Te dwie rzeczy mogą się przydać na scenie jak i na ulicy.