Alber Elbaz, dyrektor artystyczny Lanvin, to charakterystyczny projektant i na długo w pamięci zapadają jego kapelusze z piórkiem, obszerne suknie czy niezastąpione brogsy.  Przy tworzeniu kampanii Elbaz nie może jednak zapominać, że dom mody Lanvin został założony przez rodzinę. Jeanne Lanvin zaczęła przecież od produkcji odzieży dla swoje córki, Marguerite, a później rozszerzyła kolekcję o stroje dla dziewcząt i kobiet.
W duchu marki Lanvin, zaproponowano więc Edie Campbell, by wspólnie ze swoimi bliskimi wystąpiła w kampanii reklamowej kolekcji jesiennej. Zbiegło się to w czasie z obchodami 125-lecia domu mody. Ponadto Edie była już twarzą kampanii Lanvin na jesień 2013. W sesji zdjęciowej wziął udział klan modnych Brytyjczyków: ojciec Edie – Roddy Campbell, jej mama Sophie Hicks, rodzeństwo z partnerami, a nawet babcia  Joan Hicks
(jesień 2013 twarz z kampanii Lanvin) zaokrąglić w górę całą jej rodzinę, aby zagrać w jego upadku 2014 ogłoszeń, które pokrywają się z 125-lecia wytwórni.Rezultatem jest klan modnych Brytyjczyków (i jeden bardzo dobrze kurczaczkami konia) stanowiące spadek łachy Lanvin.
Lub ojca Edie, Roddy Campbell, umieścić go na Twitterze, "Lanvin jesień 2014 kampanii z udziałem mnie i trzech moich dzieci i ich chłopaków i ich babcia i mój ex żonę ..."
W Tim Walker-shot zdjęcia udowodnić, że moda trwa w krwi Campbell. Babcia Edie jest Joan Hicks, który pracował z modelu Norman Parkinson w latach 50-tych, a jej matka jest architektem Sophie Hicks, który był wcześniej redaktorem w Tatler i British Vogue i stylista dla Azzedine Alaia. Zobacz ich ułożenia z resztą Campbells w powyższych zdjęć i wideo poniżej.