Ostatni tydzień był znaczący w karierze Madonny. Zaczęło się od sesji zdjęciowej topless w magazynie Interview. Następnie ikonę muzyki pop mogliśmy oglądać w kampanii promującej kolekcję Versace wiosna lato 2015. Czyżby szczęśliwy zbieg okoliczności? Nie sądzę, w mediach nie ma przypadków, a już zwłaszcza tak świadome gwiazdy nie pozostawiają swojej kariery ślepemu losowi.

Zdjęcia do kampanii wykonali Mert Alas i Marcus Piggott. Madonna wygląda na nich na silną i pewną siebie kobietę, co jest zbieżne z osobowością piosenkarki. Pięknie pokazane ciało kobiece współgra z prezentowanymi ubraniami.

To nie pierwszy raz, kiedy Madonna użyczyła twarzy do kampanii włoskiego domu mody. Pojawiła się  dwukrotnie w 1995 na zdjęciach, które wykonali Steven Meisel i Mario Testino. Potem jeszcze raz w 2005 Testino pokazał ją w swoim obiektywie, promującą kolekcję Versace. Warto dodać, że działo się to w czasie, kiedy muzyka Madonny  była na szczytach list przebojów.

Ostatni album Madonny, zatytułowany MDNA, pochodzi z 2012 i wydaje się, że nie osiągnął zamierzonego efektu, a piosenkarka wycofała się z życia medialnego. Ostatnie jej działania świadczą o chęci powrotu do show biznesu, poprzez działania prowokacyjne, co nie jest obce Madonnie. Na zdjęciach z kampanii Versace wyraźnie widać, że Madonna pozostała nieokiełznana i świadoma swojej kobiecej siły. Może i budzi kontrowersje swoim zachowanie, ale przynajmniej wie, jak to robić.