Karlie Kloss powraca do swoich korzeni. Osiem lat temu zaczynała swoją karierę właśnie z Topshop. Teraz 23-letnia supermodelka, gwiazda modelingu, zrobiła sobie przerwę w zajęciach na Uniwersytecie w Nowym Jorku i wzięła udział w kampanii reklamowej brytyjskiej marki na sezon wiosna lato 2016.

„To ekscytujące mieć Karlie z powrotem, osiem lat po tym, jak stawiała u nas pierwsze kroki w modelingu”, powiedziała Kate Phelan, dyrektor kreatywna marki. „Ona jest najlepszą dziewczyną Topshop, super nowoczesną. Ma wszystko, figurę modelki, zdolności biznesowe, potrzebę dobroczynności. Będzie perfekcyjnie docierać do naszych klientek, które mogą identyfikować się z jej talentem, ambicjami i pasją”.

Na zdjęciach z kampanii, które wyciekły do Internetu, wyraźnie widać, że Karli Kloss ma w sobie coś z figlarnej dziewczynki i pewnej siebie chłopczycy. Nosi na sobie różową kurtkę bomber, a także czerwony sportowy dres. Z niecierpliwością czekamy na pozostałe zdjęcia.