The Weeknd już wkrótce zostanie nową gwiazdą szwedzkiej marki odzieżowej H&M. Gwiazda muzyki pop będzie reklamowała nową wiosenną kolekcję sieciówki dedykowaną dla panów. Jak głosi hasło kampanii, The Weeknd sam wybierze i zarekomenduje najlepsze ubrania męskie na wiosnę. H&M utrzymuje w tajemnicy szczegóły współpracy i jej efekty, ale zdradza, że linia będzie obfitować w kluczowe ubrania dla panów, starannie dobrane przez piosenkarza urodzonego w Toronto. The Weeknd, którego nazwisko brzmi Abel Tesfaye, zdobył m.in. nagrodę Grammy za fantastyczny album „Beauty Behind the Madness”. Dostał także nominację do Oscara za przebój „Earned It” ze ścieżki dźwiękowej do filmu „50 twarzy Greya”. Już wkrótce, 25 listopada ukaże się nowy album gwiazdy, zatytułowany „Starboy”, a w dniu 17 lutego 2017 The Weeknd rozpocznie w Sztokholmie swoje światowe  tournée.