Topshop przy tworzeniu kampanii reklamowych współpracuje z najbardziej rozpoznawalnymi supermodelkami, jak Gigi Hadid czy Kate Moss. Akcje promocyjne koncentrują się wokół znanych twarzy i robieniu wokół nich szumu. Tym razem jednak marka poszła w innym kierunku.

Do kampanii Topshop Holiday 2015 zatrudniono nową generację modelek, młodych, dobrze zapowiadających się, chociaż nie do końca jeszcze rozpoznawalnych. Przedsięwzięcie nazwano „The New Supers”.

Grupa wschodzących gwiazd modelingu stanęła przed obiektywem. Dziewczyny mają wszelkie potrzebne cechy, by stanąć  w szranki ze swoimi starszymi koleżankami na równoprawnych warunkach.

Kate Phelan, dyrektor kreatywna marki,  uważa, że młode modelki „są stylowe, pełne zaangażowania i radości z tego, co robią”. To dobrze wróży na przyszłość nowym twarzom Topshop.

Oto nowe pretendentki do miana supermodelek.

Bella Hadid

Młodsza siostra Gigi. Ma 19 lat i ściga starszą siostrę w drodze na szczyt. Ma za sobą już kilka sesji zdjęciowych, między innymi w Elle.

Aneta Pająk

Polka, która znajduje się na liście 50 najlepszych modelek na świecie. Ostatnio została ulubienicą domu mody Gucci.

Ella Richards

Ppopularna na rynku tokijskim. Uczestniczyła w kampanii Burberry Prorsum.

Malaika Firth

Brytyjka, urodzona w Kenii,  chodziła dla domu mody Prada.

Imaan Hammam

Modelka o  marokańskich i egipskich korzeniach. Ma 19 lat. Na wybiegach paryskich pokazała się w 2013.

Grace Hartzel

Amerykanka, która szybko wspina się po szczeblach kariery. Pokazała się na Nowojorskim Tygodniu Mody w tym roku.

Sophia Ahrens

Pół Angielka, pół Niemka. Ma 19 lat. Odkryta w wieku 13 lat. Jej kariera powoli się rozkręca, ale coraz bardziej nabiera tempa.

Marga Esquivel

Modelka o eterycznej, intrygującej urodzie. Przyznaje, że moda w jej życiu zajmuje centralne miejsce. Nie czeka na swoją szansę, ale z determinacją walczy o każdy pokaz i sesję.