Miley Cyrus możemy zobaczyć na okładkach dwóch magazynów, to Elle i Seventeen, ale piosenkarka zgodziła się pozować tylko do tego pierwszego. Nie autoryzowała natomiast swojego wizerunku w Seventeen. Powodem jest prawdopodobnie fakt, że dorosła Cyrus nie pasuje już do mediów dla dorastających dziewczyn. W ciągu ostatnich dwóch lat pokazywała się wyłącznie na okładkach dla nastolatków, odrzucając propozycje takich znanych tytułów dla kobiet jak Harper’s Bazaar.

W związku z tym Seventeen został zmuszony do nieautoryzowanego skorzystania z wizerunku Cyrus na swojej różowej okładce. Podczas gdy Elle pokazało Miley w topowej kolekcji Marc Jacobs jesień 2014. Gazeta jednak wie, co robi. Zeszłej wiosny Cosmopolitan sprzedał aż 1,1 mln egzemplarzy z Miley, dlatego też Seventeen wolał zaryzykować. W przekazie prasowym podano, że ich czytelnicy kochają Miley Cyrus i błagali, by pokazać ją na okładce. Jest ona ikoną młodego pokolenia.

Zastanawiam się, czy rodzice są tego samego zdania i widzą również w Miley Cyrus godny przykład do naśladowania dla swoich pociech.