Miranda Kerr emanuje seksualnością. Gwiazda jest znana z występów w reklamach. Tym razem wciela się w rolę seksownej Mikołajki. Podziwiamy ją w żółtym stroju. Miranda eksponuje swój sex appeal.

Dlaczego motyw bożonarodzeniowy pojawia się w sierpniu ? Dlaczego Miranda godzi się z rolą seksualnego atrybutu świętego Mikołaja ? Dlaczego Lipton decyduje się na tak kontrowersyjną reklamę ?

Nie dość, że Miranda stanowi atrakcyjną alternatywę dla podstarzałego świętego, to dodatkowo kradnie mu sanki. Czy na świecie istnieją jeszcze tradycyjne wartości ?

Lipton w ironiczny sposób gra bożonarodzeniową konwencją, łamiąc kolejne tabu kulturowe.

Poniżej prezentujemy reklamę mrożonej herbaty Lipton:

http://www.youtube.com/watch?v=Penc7rRtc_w&feature=player_embedded

Wolicie Mirandę jako Mikołajkę czy tradycyjnego Świętego, którego wizerunek, co warto podkreślić, jest produktem kultury masowej i specjalistów od reklamy.

Autor: B.A.