Lily James dopiero co skończyła 27 lat, a już ma na swoim koncie sporo osiągnięć, z których można przewidywać, że młoda gwiazda kina ma przed sobą dobrze zapowiadającą się karierę. Dziewczyna zagrała w docenionym przez krytyków serialu „Downton Abbey”, wcieliła się w rolę Kopciuszka w fabularnej produkcji Disneya, a także pozowała do amerykańskiego magazynu mody Marie Claire w styczniu 2016. Przyszedł czas na globalną kampanię reklamową.

Znana brytyjska marka Burberry zapowiedziała, że Lily James została twarzą My Burberry i będzie reklamowała najnowsze perfumy marki. Zastąpi tym samym takie gwiazdy jak Kate Moss czy Cara Delevingne. To pierwsza tego typu akcja w dorobku zawodowym Lily. Będziemy musieli jeszcze poczekać na nowe produkty Burberry, natomiast zdjęcia z kampanii i towarzyszący jej film, wykonane przez Mario Testino, trafią do publiczności dopiero w sierpniu. Wówczas też zostanie uruchomiona nowa linia perfum My Burberry Black, opisywana przez markę jako „intensywny i zmysłowy nowy zapach dla kobiet”.

„Jestem szczęśliwa, że mogłam oficjalnie dołączyć do rodziny Burberry. Jestem dumna z tego, że jestem Brytyjką, to dla mnie naprawdę dużo znaczy”, powiedziała w oświadczeniu Lily. „Udział w zdjęciach do mojej pierwszej kampanii reklamowej to było wyjątkowe przeżycie. Nie mogę zdradzać zbyt wiele, ale miałam sporo zabawy, odkrywając swoje inne oblicze…”.