Lady Gaga lubi się bawić modą. Ubiera się w futurystyczne stroje, upina dziwaczne fryzury i maluje się niezwykle mocno. Jednak właśnie to jej makijaż urzekł MAC, który postanowił, że to właśnie Lady Gaga zostanie twarzą marki.
Piosenkarka będzie ambasadorką limitowanej linii do pielęgnacji ust Viva Glam. Cały dochód ze sprzedaży kosmetyków zostanie przeznaczony do walki z AIDS. Wiele osób się zdziwiło, gdy ogłoszono, że tak kontrowersyjna artystka będzie reklamowała kanadyjską markę.
Jednak według Nancy Mahon, dyrektor wykonawczy firmy Lady Gaga jest idealną osobą, ponieważ „Odmienność jest czymś, co należy celebrować”.

Firma zyskała sławę dzięki zatrudnianiu oryginalnych postaci, jak chociażby homoseksualistę Eltona Johna czy kanadyjską piosenkarkę KD Lang, aktywnie działającą lesbijkę oraz Vivę Glam, czarnoskórą drag-queen.

Lady Gaga z podejrzeniem o afrodytę wydaje się pasować jak ulał do MAC.

Co Wy sądzicie o współpracy piosenkarki z firmą kosmetyczną?