To był pracowity tydzień dla Kylie Jenner. Sygnowane przez nią zestawy pomadek zostały wyprzedane w ciągu kilku godzin. Kylie i Kendall zorganizowały przyjęcie z okazji zbliżającego się Tygodnia Mody w Nowym Jorku, gdzie zaprezentowały swoją nową linię ubrań.

Do tego wszystkiego media poinformowały, że Kylie podpisała niebotyczny, 7-cyfrowy kontrakt na kampanię reklamową z firmą Puma. Warto wspomnieć, że najmłodsza z rodziny Kendall nie ma zbytniego doświadczenia w tego typu działaniach. Gwiazda reality show do tej pory była ambasadorką linii produktów urodowych Nip + Fab oraz uruchomiła linię produktów do przedłużania włosów z Bellami Hair. Z siostrą Kendall pojawiła się dodatkowo w kampanii Balmain oraz sporadycznie współpracowała z takimi markami jak Topshop, PacSun, O.P.I. czy Steven Madden. Kylie nie są oczywiście obce produkty Puma, a nawet została niby to przypadkiem sfotografowana przez paparazzi w sneakersach sportowej marki.

Puma nie potwierdziła jeszcze wszystkich warunków kontraktu. Wiadomo jedynie, że kolaboracja z Kylie Jenner nie będzie przeszkadzała we współpracy marki z inną gwiazdą. Puma podpisała w grudniu umowę z Rihanną, która będzie miała stanowisko dyrektora kreatywnego marki, a niedługo planowany jest pierwszy w historii pokaz, w którym zaprezentuje się Rihanna ze swoimi rezultatami pracy. Piosenkarka generalnie unika wchodzenia w interakcje z medialnym przemysłem Kardashian / Jenner, ale zobaczymy, jak ułoży się tym razem bliska współpraca obu pań.