Gwiazda muzyki pop, Janet Jackson kojarzona jest obecnie z trzech powodów. Pierwszy, to brat Michael. Drugi to efekt jojo, z który piosenkarka walczy niemalże bez przerwy. Trzeci, to słynny koncert z Justinem Timberlakiem, na którym wypadł jej cycek.

Obecnie, piosenkarka zeszczuplała (pierwsza faza efektu jojo). Jej nowym zajęciem jest projektowanie bielizny. Nazwę kolekcji zapożyczono z hitu Janet z 1987 roku, “Pleasure Principle”. Na kolekcję składa się z 14 projektów. Będzie w niej dużo jedwabiu i koronek. Janet wybrała bardzo elegancką kolorystykę – biały, beżowy, srebrny, czarny czy brzoskiwniowy. Bielzina trafi do sprzedaży w listopadzie 2008 w cenie poniżej 120 pln.

Jak pisała kiedyś Rafalala, Frytka powinna zająć się sprzedażą jacuzzi. Doda już zajęła się lodami a Janet bielizną.