Nie mamy wątpliwości, że Bella Hadid ugruntowała w tym roku swój status supermodelki.  Okładki w międzynarodowych wydaniach magazynu Vogue, kontrakt z marką Dior w zakresie produktów urodowych, udział pokazach modowych takich marek jak Chanel, Marc Jacobs, Givenchy i Fendi, a wreszcie debiut w pokazie bieliźnianego giganta Victoria's Secret. 20-latka na Instagramie ma ponad 8,6 mln fanów i oficjalnie jest jedną z najbardziej rozchwytywanych twarzy w branży. Wydawało się tylko kwestią czasu, kiedy jakaś marka modowa zaproponuje jej współpracę w zaprojektowaniu kolekcji kapsułkowej.

Media społecznościowe szybko obiegła wiadomość, że Bella Hadid stworzy własną modową linię dla Chrome Hearts, marki z Los Angeles, która specjalizuje się w rokowej odzieży i akcesoriach. Kultowy Brand w 1980 założyli Richard i Laurie Lynn Stark. Tak się składa, że ich córka Jesse Jo Stark, zajmująca się profesjonalnie muzyką, jest przyjaciółką Hadid od dzieciństwa.

„Moja nowa kolekcja dla Chrome Hearts, zaprojektowana przeze mnie, została sfotografowana przez prawdziwego anioła Laurie Lynn Stark. Nie mogę się doczekać, kiedy wszyscy będą mogli zobaczyć, co zrobiliśmy!”, napisała na Instagramie supermodelka. Jesteśmy pewni, że to dopiero pierwsza z wielu kolaboracji, które czekają na Hadid w nadchodzącym roku.