Kampania reklamowa odbywa się pod hasłem "Kawy jak w kawiarni w Twoim domu". Komunikat dotrze do grupy docelowej za pośrednictwem telewizji, prasy i internetu.

Poza reklamą, nowy produkt otrzyma wsparcie w postaci działań promocyjnych i PR. System Nescafe Dolce Gusto będzie promowany w punktach sprzedaży - hipermarketach spożywczych, halach Cash&Carry oraz w sklepach RTV/AGD. W wybranych sklepach w całej Polsce będą też prowadzone prezentacje nowego rozwiązania połączone z możliwością degustacji.

W ramach kampanii George odwiedzi Polskę.

Na swoją wielką szansę Clooney czekał prawie 10 lat. Początkowo grywał nieduże role w produkcjach telewizyjnych, m.in. The Facts of Life, Roseanne, Sunset Beat, Baby Talk, Bodies of Evidence, Sisters. Przełomem w karierze okazała się rola doktora Rossa w bardzo popularnym serialu Ostry dyżur (1994-2005), która zapewniła mu popularność, dwie nominacje do nagrody Emmy i wiele intratnych propozycji filmowych.