Zdobywca Oskara i wieloletni entuzjasta Nespresso tak przywiązał się do tej marki, że zdecydował pozostać jej ambasadorem.

Nakręcona ostanio reklama Nespresso będzie miała premierę już tej jesieni. Tym razem media decydowały, która wersja zostanie tą oficjalną. Mamy nadzieję, że spodoba Wam się to wybraliśmy.

Zdjęcia do filmu realizowano przez 4 dni w Mediolanie, w odległości 45 minut od domu George’a Clooneya w Lake Como we Włoszech. Przy konstruowaniu Butiku Nespresso specjalnie na potrzeby tego filmu, zaangażowano ekipę liczącą 60 osób i wykorzystano 5 500 kapsułek kaw Nespresso Grand Crus. George Clooney - podziwiany na całym świecie za swoje dokonania jako aktor, reżyser, producent, autor scenariuszy oraz za działalność dobroczynną, przyznał, że w czasie jednego z dni zdjęciowych wypił 17 filiżanek kaw Nespresso i że jego ulubiona odmiana to Grand Cru Roma.

Nasi rozmówcy to Andrzej Sołtysik, Aneta Oleszkiewicz, Elizabeth Duda, Ania Prus.