Karlie Kloss zaczyna ekspresowo kampanię i w tym stwierdzeniu znajdziemy ziarno prawdy. Supermodelka została obsadzona w nowej roli ambasadorki i konsultanta marki Express, sieci sklepów detalicznych z ubraniami dla kobiet i mężczyzn. Karlie stanęła na czele kampanii #ExpressLife, która łączy pasję i skłonność modelki do filantropii.

Część wpływów ze sprzedaży t-shirtów z napisem „Like a Kloss” zasili akcję Kode whit Klossy, czyli charytatywnego obozu dla dziewczyn w wieku 13-18 lat. Kampania startuje 1 sierpnia, zdjęcia do niej wykonali Inez i Vinoodh.

Gwiazda modelingu na zdjęciach wystąpi w sportowym stylu i będzie promowała kolekcję jesienną marki Express, w której króluje denim. Nie zabraknie więc jeansów praktycznie w każdym odcieniu, a także klasycznych białych oxfordów czy zmysłowych topów z odkrytym ramieniem.

„Wychowałam się, robiąc zakupy w Express w St. Louis. Zawsze uwielbiałam tę markę. Na co dzień jest idealna, wszechstronna, czy jestem w pracy, w szkole czy z przyjaciółmi”, oświadczyła Kloss. „Nie mogłam otrzymać lepszej propozycji współpracy i tworzyć projekty, które oddają mój osobisty styl”.