Supermodela i aktorka Cara Delevingne wzięła to co najlepsze ze świata mody i kina. Idąc w ślady Kate Moss i Georgii May Jagger, gra w filmach i występuje w kampaniach reklamowych, a także wciąż pokazuje się na wybiegach światowych stolic mody. Ostatnio mogliśmy oglądać Delevingne w reklamie Saint Laurent, a teraz została ambasadorką potężnej marki kosmetycznej Rimmel. Wkrótce pierwsze kampanie z jej udziałem będą dostępne w mediach społecznościowych, w których Cara jest wyjątkowo popularna. „Cara jest obecna on-line i w social mediach, Rimmel dzięki temu będzie mógł dotrzeć do swoich kluczowych klientek”, powiedziała Montse Passolas, wiceprezes Global Marketing w Rimmel London. Natomiast Cara dodała w wypowiedzi do WWD, że „jej pierwsze wspomnienia z Rimmel to reklamy z Kate Moss”. Z inicjatywy modelki odbędzie się pierwsza w historii kosmetycznej marki konferencja prasowa na snapchacie, na której fani będą mogli bezpośrednio porozmawiać z nową ambasadorką marki. To bardzo w stylu pokolenia Z.