Beyonce to współczesna diva muzyki pop. Utalentowana muzycznie gwiazda ma również smykałkę do biznesu, zwłaszcza w branży modowej. Media z uwagą śledzą nowe przedsięwzięcia piosenkarki, a także liczne stylizacje na czerwonym dywanie.

Fani Beyonce od dłuższego czasu oczekują na finalizację kontraktu wokalistki z popularną brytyjską marką modową, Topshop. Kolaboracja została początkowo zapowiedziana na koniec bieżącego roku, przełożono ją jednak na wiosnę 2016. Jest to niewątpliwie spore rozczarowanie dla wielbicieli artystki, jak też dla Topshop.

Nowy brand, który ma połączyć Beyonce i Topshop, został nazwany Parkwood Topshop Athletic Ltd. Będzie on oferował obuwie, akcesoria i ubrania, dedykowane sportowcom i tancerzom. Kolekcja ma być typowo streetwearowa, nowoczesna i wygodna.

Brytyjska marka Topshop znana jest z zamiłowania do współpracy z gwiazdami, jak chociażby z Kate Moss czy z siostrami Jenner. Tym razem chodzi bardziej o nawiązanie prawdziwego partnerstwa w budowaniu wizerunku marki i nowej linii niż tylko standardową kolaborację. Potwierdza to nietypowy jak do tej pory dla marki podział zysków. Piosenkarka dostanie połowę z uzyskanych dochodów ze sprzedaży. Takie rozwiązanie nie było nigdy stosowane w przypadku innych gwiazd.

Beyonce w oświadczeniu na stronie internetowej napisała: „już nie mogę się doczekać, by uczestniczyć w tworzeniu linii, na każdym etapie, w każdym jej aspekcie”. Czekamy z niecierpliwością na efekty modowej współpracy…