Małgorzata Kożuchowska – we współpracy z brytyjską firmą Butcher’s Pet Care – pomaga potrzebującym zwierzętom przetrwać zimę, angażując się w dodatkowe działania na rzecz akcji Wielcy Małym.

W ramach V jubileuszowej edycji akcji Wielcy Małym firma Butcher’s Pet Care, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości karmy dla psów i kotów, podjęła współpracę z Małgorzatą Kożuchowską, która zaprojektowała limitowaną edycję apaszek. Zysk z ich sprzedaży zasili konto akcji.

Małgorzata Kożuchowska o zaprojektowanych apaszkach
Zaprojektowane przez aktorkę jedwabne apaszki w trzech wariantach kolorystycznych, są dostępne w sprzedaży do końca marca  w sieci sklepów Red Onion oraz przez stronę internetową www.redonion.pl. Cena apaszki to 59 zł.
Apaszki, jak twierdzi sama aktorka, są przeznaczone zarówno dla właścicieli czworonogów, jak również dla ich podopiecznych. Apaszkę można wykorzystać jako ozdobę przy obroży pupila lub jako ciekawy dodatek do garderoby właściciela czworonoga. Zaprojektowane przeze mnie apaszki to zabawny i modny dodatek dla wszystkich tych, którzy w każdej sytuacji chcą wyglądać oryginalnie, lubią bawić się modą, szukają ciekawych rozwiązań i jednocześnie… mają dobre serca. Apaszka dostępna w modnych kolorach tego sezonu, z popartowskim printem przedstawiającym trzy psiaki różnych ras, może być elementem, który nada charakteru naszym stylizacjom. Polecam, mniej konwencjonalne niż na szyi wiązania – przy  pasku, bransoletce, opasce, butach czy torebce – opowiada Małgorzata Kożuchowska.

Dlaczego aktorka zgodziła się wesprzeć akcję?
Od lat staram się wspierać ciekawe projekty, zwłaszcza, kiedy stoi za nimi szczytna idea pomocy tym, którzy tego naprawdę potrzebują. Tak jest też w przypadku najnowszej akcji marki Butcher’s. Zysk
ze sprzedaży zaprojektowanych przeze mnie apaszek zostanie przeznaczony na rzecz schronisk dla zwierząt. Gorąco zapraszam do wsparcia akcji i zakupu apaszek – dodaje Małgorzata Kożuchowska.

O akcji Wielcy Małym
Akcja Wielcy Małym to inicjatywa społeczna, z której wszystkie pozyskiwane środki są przekazywane
w formie darów do corocznie typowanych najbardziej potrzebujących schronisk dla bezdomnych zwierząt w Polsce. Akcję wspierają znani aktorzy i artyści. Pozyskiwane środki pochodzą m.in. z aukcji dzieł sztuki współczesnych artystów oraz sprzedaży kalendarzy wydawanych w ramach akcji
ze zdjęciami sławnych osób z ich czworonożnymi pupilami. Pomysł Butcher’s Pet Care, głównego partnera tegorocznej edycji Wielcy Małym, na sprzedaż apaszek zaprojektowanych przez Małgorzatę Kożuchowską, dodatkowo zasili konto Fundacji. Każdemu należy się ciepło, miłość i poczucie bezpieczeństwa, dlatego właśnie w swych działaniach zwracamy szczególną uwagę na pomoc niechcianym i zapomnianym zwierzętom. Cieszymy się, że możemy dodatkowo wesprzeć akcję, której idea jest spójna z misją naszej firmy – komentuje Grażyna Leloch - Wilgat, Marketing Manager, Butcher’s Pet Care.