W sklepach mamy coraz więcej oferowanych produktów dziecięcych. Kiedyś był tylko jeden wózek i każdy miał problem z głowy. Specjalnie dla Was zebraliśmy dwa najbardziej ekskluzywne wózki na światowym rynku.

Coraz częściej firmy produkujące wózki dziecięce nawiązują współpracę z olbrzymimi koncernami modowymi.

Fendi w zeszłym roku połączyło siły z firmą Aprica, znanym japońskim producentem luksusowych akcesoriów dla dzieci. Spacerówka wyposażona jest jak każdy inny wózek tego typu – można go rozkładać na kilka sposobów, są pasy bezpieczeństwa dla dziecka., okienko dla rodziców czy koszyk na różne produkty. Ale kluczowe jest wykończenie ze słynnego materiału w logo z podwójnym F.

Natomiast w tym roku Aprica rozpoczęła współpracę z Robertem Cavallim. Baby Safari Collection oferuje kolekcję prosto z Safari. Dostaniemy wózek w czterech różnych kolorystykach, jednak każdy z nich ma znany dla Cavalliego wzór panterki oraz  RC logo.

Wózek oprócz podstawowych funkcji ma także termoregulację, dzięki której rodzicie mogą dobrać odpowiednią temperaturę maluszkowi. Dzięki aluminiowemu stelażowi spacerówka jest bardzo lekka i praktyczna.


Cena wózków to około 4tyś złotych