Najnowsza część kultowej gry Legend of Zelda wyróżnia koncentracja na sieciowej współpracy między trzema graczami.

Produkcja łączy cechy platformówki i gry logicznej.

Istotną rolę w grze odgrywa zdobywanie ekwipunku dla poszczególnych postaci.

The Legend of Zelda: Triforce Heroes to kolejna część serii, która swymi początkami sięga końcówki lat 80-tych. Pierwsze części serii pojawiły się na konsoli Nintendo Entertainment System.

Tytuł to już kilkanaście pełnoprawnych odsłon i niezliczona ilość dodatków.

Nowość, która wyróżnia dosŧępne jedynie na 3DS Triforce Heroes to tryb kooperacji.

Maksymalna ilość graczy to trzy osoby.

W przeciwieństwie do poprzednich części, w których możliwa była gra wieloosobowa, rozgrywka w tej produkcji nastawiona jest na współpracę, a nie na indywidualne osiągnięcia poszczególnych graczy.
Ich zadaniem jest kooperacja. Łącząc siły mają pokonywać przeciwników, rozwiązywać zagadki oraz pokonywać kolejne lokacje.

Jednym z podstawowych przykładów rzeczonej współpracy stanowią totemy. To możliwość ustawienia wieży z trzech postaci.

Cel to osiągnięcie niedostępnego miejsca lub trafienie przeciwnika w czuły punkt.

Istnieje możliwość gry indywidualnej, ale prawdziwa innowacja i to co najbardziej miodne w rozgrywce to współpraca.

W trybie gry indiwidualnej kontrolujemy każdą z trzech postaci z osobna, samotnie pokonując następujące po sobie wyzwania.
Triforce Heroes oferuje opcję zmiany ekwipunku gracza.

Znalezione lub zakupione ubrania to nowe zdolności.

Dzięki nim możemy uniknąć ciosu wroga, czy wykonać niedostępny dla innych postaci atak.

Grę cechuje charakterystyczna, infantylna i niezwykle kolorowa oprawa graficzna.

To typowa cecha produkcji dla konsol Nintendo. Premiera tytułu jest przewidziana na listopad 2015 r.