SWATCH odświeża kultową kolekcję zegarków, które zadebiutowały w 1986.

Seria POP to esencja minimalistycznego stylu marki.

Linia zapoczątkowała trend na personalizację.

Zegarki nosiliśmy na dobranych do indywidualnych potrzeb paskach lub wpięte bezpośrednio do t-shirtów.

Dyrektor kreatywny legendarnego brandu Carlo Giordanetti twierdzi, że 2016 to idealny moment na powrót do produkcji modeli SWATCH POP.

Wszystko dzięki modzie na styl z lat 90.

Zwróćmy uwagę na detale. Już pudełko wyraża wszystkie cechy unikalnych zegarków.

Kolorystyka utrzymana w konwencji POP ART z wyrazistymi barwami, nie pozostawia złudzeń z jaką marką mamy do czynienia.

Produkty szwajcarskiej firmy wyrażają wolność i niezależność. To cechy z którymi SWATCH chce być znowu kojarzony.

Warto przypomnieć, że rewolucyjny brand odpowiada nie tylko za zegarki. Pierwszy mikrosamochód SMART przed przejęciem marki przez koncern Daimler należał do Szwajcarów.

Markę SWATCH założył w 1983 roku sam Nicolas Hayek, który dokonał życia w 2010 roku.

Prostota to kluczowy czynnik sukcesu. Swatch ma wielkie szanse na powrót w wielkim stylu.

Czy marka ograniczy się tylko i wyłącznie do zegarków ?

Czy na rynek trafią kolejne produkty wyrażające wartości i reprezentujące unikalne wzornictwo firmy SWATCH ?