Świat jest przesycony reklamami. Niektóre, w większości te prezentowane w polskich telewizjach, są po prostu okropne. Spoty w komercyjnych stacjach trwające niemiłosiernie długo powodują, że zapominamy co oglądamy.

Często kończy się przełączaniem kanałów, aby trafić na inne, które jeszcze mocniej atakują nas reklamą. Kupując perfumy, cieszymy się z licznych dodatków, które towarzyszą zakupom. Mini kremy, peelingi wpisujące się w zapach czy inne wspaniałości. To bardziej subtelna i bliższa nam wszystkim forma promocji.

Lolita Lempicka poszła o krok dalej. Jej oryginalny flakon zawierający perfumy podbił świat. Projektantka nawiązała kooperację z koreańską firmą SAMSUNG. W ten sposób wszyscy są szczęśliwi, a światło dzienne ujrzał intrygujący telefon U600. Design i kolorystyka aparatu, są spójne z perfumami. Całość charakteryzuje romantyczny fiolet i złote wzornictwo. Wracając do początku artykułu - czyż nie przyjemniej jest ujrzeć dobry design nowego telefonu SAMSUNG czy perfum Lempicka, niż usłyszeć kolejną reklamę, która obiecuje niestworzone historie?