Diane Von Fustenburg to marka, po której nikt nie spodziewał się technologicznych rewolucji. Legenda mody raz jeszcze zadziwiła krytyków. W współpracy z firmą Google stworzyli projekt, mający na celu wypromowanie najnowszego produktu – Google Glass.
Wideo promujące tę inicjatywę natychmiast zyskało dużą popularność.

Wydaje się, że w ostatnich czasach technologia sama w sobie staje się coraz bardziej modnym trendem. Nie było zaskoczeniem, kiedy w kolekcji wiosna / lato 2013 Diane Von Fustenberg najciekawszymi akcesoriami okazały się Google Glass w pastelowych kolorach. Cała kolekcja była bardzo nowoczesna i idealnie komponowała się z technologią prosto z Star Trek’a.

Co prawda, Google Glass są nadal w fazie prototypu, ale ja już chcę mieć taki gadżet na lato 2013. Design i kolorystyka są bardzo stylowe. Jestem pewna, że i wielu z was przypadnie do gustu.
Próbkę możliwości tego wynalazku można było obejrzeć na Google I/O 2012. Jest to jednak zupełnie inne przeżycie, kiedy użytkownikami gadżetu są modelki. Wideo z nakręconym materiałem z modelkami z wybiegu można obejrzeć na stronie Diane Von Fustemburg.

Autor: Tina N.