Od teraz Microsoft kreuje trendy. Dobra passa firmy Apple nie musi trwać wiecznie. Lata dziewięćdziesiąte udowodniły, że trendy bywają zmienne. Nowa oferta produktów firmy założonej przez Billa Gatesa zadziwia i imponuje. Koncern oferuje szeroką gamę nowinek technologicznych opartych na systemie Windows 10. To smartfony, hybrydowy tablet czy dopracowany w każdym calu notebook. W ofercie znajdziemy ponadto modną opaskę elektroniczną. Tym razem koncern odrobił lekcję. Nowe produkty są dopracowane w zakresie wzornictwa i ergonomii. Wzbudzają pożądanie i posiadają ducha innowacji, który konkurencja z Cupertino stopniowo zatraca.

Pierwszą z opisywanych przez nas nowości jest Surface Book

To laptop, który w istocie jest hybrydą tabletu i pełnowartościowego notebooka. Urządzenie wyróżnia charakterystyczny sposób otwierania. Tradycyjne zawiasy zastąpiła innowacyjna harmonijka.

Obudowa z magnesu w niczym nie ustępuje tej, którą oferuje Apple w modelach Macbook.

Komputer oferuje ekran o przekątnej 13, 5 cala i dopracowany rysik, nazwany Surface Pen. Gadżet współpracuje z takimi programami jak Photoshop czy Illustrator firmy Adobe.

Transformacja w tablet czy z powrotem w laptop jest niezwykle prosta i przebiega intuicyjnie.

Na pokładzie w zależności od wersji znajdziemy procesor core i5 lub core i7. Do tego 16 GB pamięci RAM i możliwość zakupu wersji z rozbudowanym chipem graficznym.

Poprzez Surface Dock notebook zarówno w wersji Surface Book, jak również Surface Pro 4 oferuje dwa porty do video HD, Ethernet, cztery złącza USB 3.0 czy wyjście audio.

Oryginalne rysiki Surface Pen są dostępne w jednym z czterech kolorów. Ich kształt to spełnienie marzeń fanów designu.

O ile Surface Book to notebook z możliwością odłączenia klawiatury. O tyle Surface Pro 4 to tablet, który staje się notebookiem.

To urządzenie o słabszych parametrach, które wystarczy jednak do typowych zastosowań biznesowych.

Modny tablet oferuje ekran o przekątnej 12,3 cala. Waży jedyne 766 gramów i cieszy dodatkową klawiaturą oraz wysokiej klasy ekranem.

Design i kolorystyka wpisują się w nowe trendy lansowane przez projektantów firmy Microsoft.

Kolejna premiera firmy to opaska Microsoft Band.

Modny gadżet zawiera GPS, monitor UV i barometr. Urządzenie zmierzy rytm serca i pozwoli zaplanować ćwiczenia oraz liczyć kalorie.

Band informuje o rozmowach przychodzących, wiadomościach tekstowych, informacjach z mediów społecznościowych czy spotkaniach zapisanych w kalendarzu.

Urządzenie jest kompatybilne z systemami Android, iOS i Microsoft Windows.

Dopełnieniem gamy innowacyjnych, designerskich urządzeń są smartfony serii Lumia.

Teraz rozumiemy dlaczego Nokia dokonała swoich dni. Stała się w istocie ofiarą spolaryzowanej rywalizacji między Apple i Microsoft. Nie mogło stać się inaczej. Jej doświadczenie w produkcji telefonów pozwala firmie Gatesa realnie konkurować z marką stworzoną przez Jobsa.

Lumia 950 i Lumia 950 XL to innowacyjne smartfony oparte na systemie Windows 10.

Urządzenia w zależności od wersji oferują ekrany 5,7 lub 5,2 cala.

Do tego najnowsze procesory serii Snapdragon 810 i 808 oraz aparat 20 MP.

Smartfony poprzez Display Dock zintegrujemy z telewizorem lub zewnętrznym monitorem. Ładowanie do poziomu 50 procent zajmuje jedyne 30 minut. Wszystko dzięki USB-C.

Microsoft zdaje się podążać ściężką minimalizmu, którą wyznaczał Steve Jobs w Apple.

O ile produkty sygnowane logo Jabłka są coraz bardziej wtórne i rozmyte, o tyle nowości Microsoft zadziwiają designem, innowacyjnością i czynnikiem X, który powoduje, że chcemy je mieć. Natychmiast. Totalna rekomendacja trendz.pl