Skoda całkiem niedawno zaprezentowała niezwykle udany model Octavia RS. Marka staje się coraz bardziej pożądana i kultowa. Skoda okazuje się sensowną alternatywą już nie tylko dla pojazdów Volkswagen, ale również dla marki Audi. Skoda trafia do nas, oferując znakomitą jakość i bardzo atrakcyjny design. Pojazdy stają się coraz bardziej kultowe, m.in. dzięki takim programom jak Top Gear czy wieloletniej kooperacji z Tour de France.

Kultowy status marki rozwijają również nietypowe akcje promocyjne. Jedną z nich jest zaprezentowanie wózka, dla prawdziwych mężczyzn, który jest sygnowany logiem VRS. (Tożsamym z najbardziej pożądanymi, sportowymi edycjami samochodów Skoda).

Wózek wyposażono w 20-calowe obręcze kół i zawieszenie, które sprawdzi się w każdym terenie.

Do tego supermodna stylizacja i spójność z kultowym już samochodem. Skoda w coraz większym stopniu przekonuje nas, że nie jest siermiężnym producentem pojazdów z bloku wschodniego, ale marką, która posiada tzw. czynnik X. Również dzięki sprawnym akcjom marketingowym. Czy takie wózki pojawią się w salonach czeskiego producenta ? Istnieje takie prawdopodobieństwo... Prosimy o interwencję Arabellę i Rumburaka...