Dr Dre to kultowy producent muzyczny i łebski biznesmen. Nie tak dawno donosiliśmy o sprzedaży jego firmy Beats. To był jeden z większych interesów ostatniego roku.

Beats, producent najbardziej pożądanych słuchawek świata, dołączył do rodziny produktów Apple. Pomimo biznesowych relacji brand pozostaje niezależny od wielkiego brata i rozwija własną linię produktową.

Najnowszym dzieckiem marki są słuchawki Beats Solo 2. To obiekt westchnień zwolenników czarnych rytmów. Słuchawki stały się modnym gadżetem, który nie jest zarezerwowany jedynie dla środowiska DJ-ów. To atrybut współczesnych wielbicieli kultury hip hop, który podkreśla ich oryginalność i znajomość trendów.

Beats Solo 2 oferują szerszy zakres dźwięków i lepszą barwę. Jakość dźwięku, którą oferuje nowe dziecko Dr Dre, imponuje. Basy brzmią rasowo. Rap i muzyka elektroniczna przenoszą nas w zupełnie inny wymiar, który pamiętamy z pierwszych imprez tego typu w latach 90.

Do tego modny i ergonomiczny design, który powoduje, że noszenie słuchawek nie męczy i nie irytuje.

Słuchawki sprawiają wrażenie solidnych i trwałych. Ich jakość wykonania nie pozostawia wątpliwości, że mamy do czynienia z produktem z wyższej półki. Nie jest to rzecz jasna audiofilski high end, ale produkt balansujący na granicy segmentu premium.

Część zysków ze sprzedaży muzycznego gadżetu jest przeznaczona na organizacje walczące z AIDS.