Ronen Kadushin, izraelski designer, stworzył kolekcję zabawnych, abstrakcyjnych krzeseł, nazwaną „Fresh cuts” („Świeże kawałki”). Powstawanie prototypów trwało ponad trzy lata, w trakcie których projektant prowadził burzliwe dyskusje z producentami i pracownikami warsztatów stolarskich. Zaproponowane rozwiązanie konstrukcyjne okazało się alternatywne do standardowych projektów mebli. Designer postawił na pierwszym miejscu krzesło, niczym na środku sceny i wokół niego stworzył opowieść, narrację, która nadała sens istnienia nietypowym przedmiotom. Kadushin przełożył na krzesła, przy pomocy prostych technik, humorystyczne wypowiedzi i anegdoty, z którymi nieraz zetknęliśmy się.

Krzesło „Otwarte” jest parodią nadużywania w projektowaniu postaci kobiecej, zwłaszcza widzianej od tyłu. Postacie kobiet, gwiazd, celebry tek to jedno z najbardziej niezawodnych narzędzi marketingowych. Świat męski kocha kobiece kształty i często zbyt stereotypowo podchodzi do atrybutów kobiecych. Krzesło „Samuraj” to koncepcja minimalistycznej wersji japońskiego wojownika. Charakteryzuje się dynamizmem, pewnością postawy i prostotą. „Dzika przyroda” to nieco dziwaczna parafraza polowania na zwierzęta i zarzucania na nie sidła. Uwięzione w sieci, bezbronne i słabe, można zarzucić na plecy, podobnie jak siatkę na krześle.

Wszystkie krzesła Kadushina zostały wykonane z 18 mm sklejki brzozowej i innych drobnych elementów. Można je zamówić bezpośrednio ze strony designera i złożyć w domu.