W czerwcu br. dokonano rebrandingu marki RESERVED. Wszystko za sprawą liftingu dotychczasowego logo, który ma podkreślać modowy i nowoczesny charakter marki.

Marka RESERVED postanowiła zmienić wizerunek znanego wszystkim od dawna logotypu. Decydując się na zmianę logo za cel postawiono sobie odświeżenie znaku podkreślając charakter marki nowoczesnym designem. Litery zostały subtelnie wystylizowane co podkreśliło ich szlachetny charakter. Wprowadzenie niewielkiego odstępu między literami dodało swobody i świeżości. Zmiany objęły również logotyp RESERVED KIDS, submarki RESERVED dedykowanej dzieciom. Teraz został on zaprojektowany w charakterze spójnym z logotypem RESERVED i opatrzony dopiskiem „kids”.

„Lifting logotypu RESERVED to wynik dbałości o wizerunek i pozycję marki na rynku. To również sposób na dostosowanie się do nowych oczekiwań naszych odbiorców” – mówi Marek Małyszko, Brand Manager marki RESERVED.

Od czerwca nowe logo debiutuje na stronie internetowej marki www.reserved.com