Wizerunek to istotny element budowania pozycji firm na rynku. Chcąc podnieść rangę i zwiększyć prestiż, współczesne koncerny inwestują w unikalny design biur.

Firmy, które wyróżnia burzenie schematów poznawczych i stereotypów dotyczących biznesu i architektury, nawiązały kooperację. Owocem kolaboracji jest innowacyjne biuro w Szanghaju.

Wielki gracz na rynku cyfrowego marketingu, koncern LEO zaproponował stworzenie swojej chińskiej siedziby niemieckiej firmie LLLab.

To marka, która specjalizuje się w niestandardowym myśleniu o wzornictwie.

LEO to innowacyjna agencja marketingowa, która współpracuje z największymi graczami na globalnym rynku.

Pracownicy rzeczonej firmy to w przeważającej większości młodzi ludzie. Średnia wieku waha się między 20, a 30 lat.

Siedziba firmy na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie otwartej przestrzeni.

Zastosowano rozdzielenie poszczególnych pomieszczeń przezroczystym szkłem, które wywołuje swoistą iluzję optyczną.

Rozwiązanie umożliwia wykorzystanie naturalnego światła naturalnego, które trafia do całego obiektu.

Wystrój wnętrz pozostaje surowy i minimalistyczny.

Zwróćmy uwagę na beton pokryty oryginalną powłoką, który pokrywa podłogę i sufit.

Zamontowane w filarach oświetlenie korzystnie wpływa na rozświetlenie przestrzeni.

Przy wykorzystaniu dedykowanych punktów świetlnych, optycznie wyróżniono sale konferencyjne i miejsca spotkań pracowników.

Strefę odpoczynku ocieplono zielenią roślin, które wpływają na atmosferę relaksu i wyciszenia.

Współczesne trendy w projektowaniu miejsc pracy promują otwieranie przestrzeni.

Nie wszystkim pracownikom podoba się takie rozwiązanie.

Często czują się skrępowani i obserwowani. To odczucia, które zdaniem psychologów nie zwiększają efektywności pracy.

Twórcy biura LEO, uważają, że open space to optymalny model. Pracownicy mają większą łatwość komunikacji. Biuro jest przejrzyste i zgodne z zasadami Feng Shui.

Współczesny wzorzec biura optymalnego rodem z Państwa Środka. Rekomendacja trendz.pl