Od kilku lat, istnieje w Polsce obowiązek zbierania kupek po naszych pociechach. Czasami trudno ten obowiązek zrealizować. Zazwyczaj tłumaczymy się brakiem odpowiednich torebek lub śmietników w pobliżu.

Firma “Doggie Leftovers”, w wolnym tłumaczeniu „pozostałości po pieskach”, z dużym udziałem designerki Junge Schactel, wypuściła na rynek estetyczne i zdizajnowane torebeczki na psie kupki. Nawet posiadacze kotów wyposażyli się w ten gadżet. Za około 40 pln dostaniemy 16, bardzo kolorowych opakowań z nadrukowanymi, zabawnymi hasłami. Użyteczność tych haseł jest niewielka, ponieważ po trafieniu kupki do opakowania, w bardzo krótkim czasie jest ono wyrzucane do śmietnika. Jest to jednak na pewno niezły lans dla wielu gwiazdeczek, które mają szansę wyróżnić się czymś w drodze do kosza. Konsumpcja innowacyjnych, nietypowych i zabawnych gadżetów wzrasta lawinowo.