Mercedes Benz rewitalizuje markę. Po nieudanym mariażu z Chryslerem i nieudanej rywalizacji z BMW, niemiecka marka wraca do formy. Mercedes akcentuje wyrafinowany styl z którym się kojarzy. Nowa kampania kultowej niemieckiej firmy samochodowej przypomina fotografie wykonane na zamówienie topowych projektantów mody. W żaden sposób nie kojarzy się z samochodami, którymi poruszają się zazwyczaj starsi ludzie i taksówkarze.

Twórcy kampanii zdają sobie znakomicie sprawę, z tego że w reklamie podstawowym bodźcem jest atrakcyjność i seksualność. Stąd obecność tak pięknych modelek. Co więcej kobiety są ubrane w naprawdę wyrafinowane stroje i występują na tle znakomitych modeli SLK, CLS i SL - prawdziwych ikon motoryzacji. Obecność modelek powoduje, że kampania stanowi swoistą fabrykę marzeń.

Zaprzeczeniem słusznej drogi obranej przez Mercedes- Benz jest polityka firmy FIAT. Jak można było wybrać Magdę Schejbal w celu promocji marki FIAT 500? Ktoś chyba nie wyczuł trendów...